Vi har sparet 5000 kg CO2 ved at køre elektrisk!
Som du måske ved fra vores tidligere arbejde, har Folkecenteret i lang tid fremmet bæredygtig mobilitet; det er et yderst vigtigt emne at fokusere på, da transportsektoren er ansvarlig for omkring ¼ af CO2-udledning i verden. Og nu kan vi fortælle, at vi har sparet 5000 kg CO2 ved at køre elektrisk!
