Nordisk Folkecenter for Vedvarende Energi er på Finansloven 2020
Bestyrelsen for Nordisk Folkecenter for Vedvarende Energi glæder sig over, at finanslovs bevillingen til informationsaktiviteter på Folkecentret ikke bare fortsætter men forhøjes med 1 million kr. i 2020. Den hidtidige bevilling udløber til nytår, og det er derfor med stor tilfredshed, at vi fortsat får støtte til vores mangeårige arbejde for den grønne omstilling.
